Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 19:00

Jag skulle vilja ämna detta inlägget till min pojkvän...

 Just nu är jag i Södertälje, hos min älskling, och jag kan verkligen inte säga nej till att jag vill vara här. Det är så att jag har ju en aning svårare att framföra mina känslor med ord än vad det är att skriva ner det, så jag tänkte att jag kunde passa på nu en stund...

 

 Vill gärna meddela min älskade sötnos att jag älskar dig. Som jag sagt så många gånger förut, men det känns fortfarande inte tillräckligt... En mening med tre ord, totalt 12 bokstäver. Du vet vad jag tänker på va? Just det... Jag älskar dig<33

 

Ändå känns det som ord inte räcker. Jag vill att du ska veta att inatt vill jag göra saker med dig. "Naughty things"... Du är mitt allt och jag vill ha dig. Jag vill vara hos dig och spendera varje ledig minut med dig. Jag älskar dig. Kom ihåg det sötnos. Du är min.

Jag Älskar Dig(L)

Av Elin - 20 mars 2013 21:30

Men asså bläääeeeeh-!!! xD

Bara för man har en oemotståndlig pojkvän som man gör va som helst för kan ja bara inte låta bli o skriva här när han frågar så snällt om de! Han e bara för gullig!! Tror ja älskar honom...~ xD

Ja kanske då kan börja med o säga att ja va i stan idá. Centrala Falköping då asså. Tog bussen dit direkt efter skolan me en kompis. Vi bestämde att vi skulle möta upp me en av hennes vänner o fika på nåt café elr så... LoL, slutade me att vi gick te "Ungdomens Hus", Odenhallen i Falköping, o spelade biljard en halv match xD Anleding: min kompis och hennes kompis drog sig allt närmare varann o tillslut stod de tryckta mot varann, mun mot mun~ xD Typ gullit va de! x3

Då när ja oxå ändå va på busstationen passade ja på o köpa ett busskort, så kallat Fritidskort. De räcker i tre månader, så nu kan ja åka vart ja vill me Västtrafiks bussar o tåg~! :D OMG, Södertälje kanske!! 08

Sen e de nog int så mkt mer som hänt... Jo, har ridit utan stigbyglar i galopp nu! :D Vill göra de denna veckan oxå! Aldrig mer stigbyglar, yaaaaay~!

Men då säger vi så da o

 

Puss puss!!

Av Elin - 14 mars 2013 18:15

Amen joooo....


 Pojkvännen ville att jag skulle skriva nåt på min blogg... Kunde ju inte göra annat än att lyda~ :')

Kan ju skriva lite om vad vi tänkt göra i sommar tillsammans.

 Iallafall jag skulle gärna vilja åka utomlands med honom. En resa på tumanhand typ... Jag vill också ta med honom till västkusten där mina kusiner har sin sommarstuga. Han har också sagt att han vill dra med mig till Gotland. Eller mer att jag måste hänga med dit~ d: Så tänkte jag att vi kan spendera en tid hos mig, några dar hos honom, kanske ta en tur till min bff och en resa hem till min kusin. Det är inget direkt planerat än, utan väldigt flexibelt. Ska bli spännande och se vad som händer^^

 Sen har jag ju gjort mitt första gymnasieval nu! :D Jag hoppas för allt i världen att jag kommer in på mitt förstaval! El- & Energi på Praktiska Gymnasiet i Skövde. Min pojkvän ska ju gå Högskola i Skövde, så det ska bli jättespännande att se om vi båda kommer in! :D

 Jag har också förhoppningar på min ridning. Jag vill gärna satsa mer på hoppning och mindre dressyr.... Dessutom vill jag gärna öva upp min balans så jag lär mig rida i alla gångarter utan stigbyglar till en början, och tillslut barbacka. När jag lärt mig det funderar jag på att pröva några skutt över hinder utan stigbyglar/barbacka också. Det skulle kännas jättegött att klara det. Geezus, vad jag längtar! Vill börja öva nu med en gång! x3

 Stallet imorron då!! :D:D:D:D

 

Pözz & Kram!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards