Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 30 april 2013 22:41

Som jag sa tidigare funderar jag på att starta en liten story... Det blir väl typ "kapitel-indelat". Inte så långa delar heller. Men jag vet precis vad det ska handla om! :3 Kommentera om ni vill veta elr vet och vill att jag ska börja! =D

 (Ledtråd: Har det i min header ;) Leta där och se om ni lyckas komma på ngt^^)

Skriver snart!! :D:D:D:D

Av Elin - 26 april 2013 10:45

Så bara två min senare e dan färdig da!!   

 

tkr ni jag ska använda dan elr? :3 kommentera så mkt ni kan!! :D:D:D


BRB^^

Av Elin - 26 april 2013 08:43

 Känns som min header har typ.... För mkt... Redan blivit uttråkad... Vill göra en ny.. Jo, jag vet att jag inte haft den så länge, men iaf.. Vill ha ngt att göra. Trök att bara sitta här o läsa nytt som kommit ut o inte skriva ngt själv.. Får väl komma på ngt speciellt o hitta på o skriva. 
 Tänkte kanske om man kunde uppdatera headern och typ börja skriva på ngn story :3 Plox kommentera så jag vet hur, var, när och varför jag ska skriva! ^D^

 

*EDIT*

Kanske ska fixa en slutbild elr va man nu kallar de oxå.. Vore väl trevligt?! :3

 

PÖZZ!!

Av Elin - 21 april 2013 03:30


!!!~YAAAAAAAAAAAAY~!!!


Header till bloggen äntligen klar!!! Failade totalt när jag gjorde den till en början. Var typ slarvig me kontroll om att allt satt rätt, så märkte jag efteråt att en del satt på helt fel sida! HEMSKT!!

Men som ni ser lyckades jag fixa det och här är en miniatyr på hur headern såg ut innan och efter planering. 


  -    


Här kmr en del andra bilder jag använt till att skapa headern.

       

 

       

 

         

 

       

 

         

 

Jo, det blev en del.... Men headern blev riktigt snygg! Kommentera gärna om ni tkr att jag ska sätta denna som oficiell header. Annars prövar jag gärna att göra en ny!! Det var rent nöje!

 

Det var ngt annat jag tänkte säga också... Whatever, kmr säkert på de om 15 timmar~ XD

 

Pözz, godnatt, ha de bra & gó jul allihopa!! :D

 

NJaej, men natt e de iaf^^ 

 

PÖZZ!!<3

Av Elin - 18 april 2013 13:30

DUUUUUDZEH~!!!

 

Ngn mer än jag som tkr min blogg e trööök??
Tänkte om man kanske skulle sätta sig en stund & fixa en bild att ha längst upp på bloggen... En så kallade header. Skulle bli såå mkt trevligare då :/

Kommentera!! Skriv gärna i gästboken elr ställ frågor. Svarar gärna!

LÄNKA!! --> http://aziquesa.bloggplatsen.se elr http://nightwolfe.bloggplatsen.se/

 

CYA!!

Av Elin - 17 april 2013 14:00







ISN'T POSSIBUEH-!! D:

StarStable Online begår just nu en uppdatering och går inte att spela!! D:

What am I gonna do?! T.T


Får väl överleva tills imorgon utan SSO.. ;A;


  _______________________________________________________________________________________________

 

UPPDATERINGEN



Hejsan allihopa!
Nya hästar och ett nytt deluxe-set kommer i dennas veckas uppdatering!


Hästar:
- Tre nya hästar har kommit till stallet Gyllenbladet! Dessa nya hästar är vackra Moraber! 


Nytt deluxe-set:
- Ännu ett exklusivt deluxe-set har kommit till ön! Denna gången är det Moorlands supertfina outfit och den hittas självklart i just Moorland!


Collector's clothes!
Moorlands exklusiva outfit!


T-shirt tävling:
- Vinnarnas t-shirts från t-shirt tävlingen är nu tillgängliga i Fort Pinta!


T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!
T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!


Bugfixar:
- En bugg som orsakade felaktiga uthållighetsvärden för hästar i level 14 och 15 har nu åtgärdats. 


Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

__________________________________________________________________________________________

 

SÅ TACK FÖR MIG DÅ

Av Elin - 6 april 2013 10:00

 Ffffffffffuuuuuuu!!!

<Save 1Open 6Loading *Mail 7Keyboard 8Mouse

Kan inte hålla inne!! Måste programmera!!!  JAG ÄLSKAR PROGRAMMERING!!!! XDXDXD

 Och allt e min pojkväns fel~ :P Han visade mig en del programmeringskoder och vad man kan göra med det, och jag kände genast att jag skulle vilja pröva och se vad ja gkunde åstadkomma. När jag väl prövade blev jag fast för det DIREKT! xD

 Rundgångar, intergraler, siffror, bokstäver, variabler, System.out.println(); ..... Det är vad jag ska hålla på med under tågresan idag och imorgon! :D

 Stefan<33 :* Ditt fel<333 :*:*:*

--> http://www.java-made-easy.com/for-loop.html <--

 

 PÖZZ~!!!<3

Av Elin - 5 april 2013 12:00

Har inge o göra, så tänkte ja sätter mej en stund här :)

 Jag kände ett plötsligt sug av Tetris, och eftersom bloggar är menade för att dela saker tänkte jag att jag kunde lägga upp en länk med Tetris! :D
 
Play play play play~!! :D:D:D:D

 

--> http://static.pintgames.com/img/diablo_tetris <--

 

Jag har för mig att min högsta poäng är 110850. Kommentera gärna om du lyckas slå det! :D

Adjöss People!! :*

Skapa flashcards