Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 29 oktober 2013 21:20

Då har man spenderat dagen med två underbara personer.. Trevligt har det varit och mycket har gjorts. Under gårdagen var man på Ikea i Jönköping med mor, kompis och hennes mor. En del fick man köpt och nöjd blev man. På resan både dit o hem blev det "brainstorming" på idéer om allt möjligt. För vad är en liten hemlighet jag inte kan berätta~ ;)
Så under natten delade jag säng med lilla mallanmissan, och idag tog vi oss till Secoundhand o hitta diverse prylar till Halloween-utklädning. Därefter tog vi oss till Skövde med buss o gav Älsklingen en liten överraskningsvisit. Så osocial man kan vara när man spelar med polarna då~ Så där satt vi en stund o lekte med katten innan till slut var hans match över o vi sa hej o kramades o Trevligt o ses!
En stund satt vi sen o gick igenom våra idéer för herrn,som inte visste ngt. :P Hungern kom visst krypande upp efter en stund o gnagde på våra tånaglar,så vi gick till ICA-Maxi på Elins Esplanad. Strax var mat på full stekning o det kom fram lite tacos på bordet. Till detta blev filmen Inception vald,dock behövde Malin åka hem efter halva.. Kram o hejdå blev det då,sedan back to the movie.
Sen kommer vi hit. Jag lånade en liten dator,gick in på min facebook o började skriva lite. Dagen har vart riktigt trevlig,det kan jag lika gårna repetera tre gånger till. Mycket skratt har man fått,och lika bra kommer det förhoppningsvis bli imorgon. ( En o annan småsur blick har man väl gett ifrån sig,men inget problem det inte^^ )

Så nu blir det godnatt till alla bloggare och jag vill hälsa läsare så gott,så ses vi igen!

Av Elin - 28 oktober 2013 09:00

Dålig på att uppdatera bloggen?!
Jag ska ju fö'fan te Ikea! Då hinner man inte me sånt!

LoL,nämen,fy fan,hatar shopping! x) Men de ä såhär? Jag hoppar inte över en chans att spendera en heldag med mina vänner. Ja o morsan åker nu o ska plocka upp min kompis o hennes morsa,så ska vi åka vidare till Ikea o handla lite o ha trevligt. Venne när vi tar oss hem igen,men blir väl ganska sent antar jag..

Så nu ska jag köpa en hängare jag kan placera på min dörr. Ska oxå försöka leta upp lite grajor jag kan ta med när jag flyttar hemifrån. Ska inte köpa godis eller sånt som går åt,utan det blir bara sånt som ä te nytta.

Så får de bli,o de va allt för mig,så ses vi! Hajdå!! Ha de gött!!

Av Elin - 25 oktober 2013 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin - 25 oktober 2013 14:22

Så då har man slutat för idag, så ä man ledig en hel vecka... Är fortfarande något tjurig på pöjken,och det blev inte bättre när jag fick ett litet sms... "Jag älskar dig fortfarande". Det kom från lilla älsklingen först,och då blev man ju lite fundersam,men sen kom en ännu lustigare text: "Jag behöver dig... Kan inte du behöva mig lika mycket? );"
Jag vet fan inte hur många gånger jag sagt de till han,osså kommer han där bara 'Älska mig!'. Vad ska man svara på det? INGET! Jag drar hem nu,så får han göra vafan han vill...

Så blir det...
Vi hörs då folket

Av Elin - 25 oktober 2013 12:50

 Man kan kanske fråga sig varför jag står här vid en dator i skolan o bloggar... Jo,det undrar jag faktiskt...men jag känner väl för det just nu för att jag inte har något bättre för mig på lunchrasten. Nyligen hade jag en halv lektion i Arbetsmiljö,och eftersom det var ganska lång tid kvar fick vi spendera resten av lektioner med att göra teaterövningar inför när vi ska göra film efter höstlovet. Efter rasten tror jag att vi ska fortsätta med det,men är inte helt säker.


 Och tyvärr hade jag just ett litet bråk med min älskling... En så liten sak om vilken buss vi skulle ta hem till mig. Inget o bråka för egentlige,kan man kanske tycka..men han sa det att han skulle vilja sitta kvar en stund o plugga. Han går ju högskola,så han har typ fullbokat vaje dag elr så... Sitter kvar i skolan o pluggar från 8:00 på morgonen till 17:00 på kvällen. Jag vet inte om jag tkr om det elr inte. Det är ju liksom jättebra att han pluggar,men jag känner att jag skulle vilja vara lite med honom också.

 Jag ska väl egentligen inte klaga,eftersom jag hade hela dagen igår,men ändå... Det hela började med att jag frågade om vi skulle mötas någonstans innan vi ska åka. 17:00 var hans svar,men jag ville inte gå med på det,eftersom jag slutar 14. Jag hade velat hänga med 14:40bussen,men han ville ta 15:25. Litet bråk blev det då,och vi båda blev tjuriga på varandra. Känns som jag gjort något,men fortfarande vet jag att det var faktiskt han som började skrika. Jobbigt var det...

 Förhoppningsvis löser det sig,men vi får väl se.


 Börjar min lektion nu typ,så det får bli ett slut på detta inlägget här. Känns som det finns så mycket mer jag vill skriva...men aja... Detta får duga sålänge. Önskar alla en trevlig Fredag och glad Halloween.

Puss o kram!

Av Elin - 24 oktober 2013 13:00

Detta blir säkert världens sämsta inlägg, men skit samm


Sitter i skolan o har trevligt och äntligen blivit klar med mitt projekt om Nordens Ark.

Känns som en evighet sen jag bloggade sist.. Det var det ju också, men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera den! :)

StarStable var ett tag sedan jag spelade, men jag ska försöka komma igång med det igen också!

 

Det var allt jag hade denna gången... Ses alla, snälla dela och sprid, kommentera och gilla!

Hejdå!

Skapa flashcards