Alla inlägg under november 2014

Av Elin - 9 november 2014 12:41

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag och det är ju dåligt av mig, men jag har inte varit helt oaktiv med bloggandet. För ett tag sen sa jag ju att jag surfade runt på olika bloggsidor, och jag fastnade ganska mycket för blogspot. Det är där jag har hållit till under min inaktivitet här på bloggplatsen. Länken står här till vänster, under presentationen, annars är länken http://aziquesa.blogspot.com/
Gå gärna in o kolla, skulle ni tycka illa om mitt byte är det helt okej att säga det, men jag är inte säker på att jag kommer byta tillbaka. Det kan hända att jag startar en omröstning om det är många som klagar, och säger då majoriteten att de tyckte att den andra bloggen var bättre, så kan jag tänka mig att gå tillbaka till bloggplatsen för er läsares skull.

Just nu sitter jag här och äter frukost. Klockan är över tolv, jag vet, men jag har faktiskt en vettig anledning. Detta är fjärde helgen som jag säljer expressen, och det brukar jag göra runt nio på morgonen. Jag äter aldrig frukost innan, utan gör det efter varje runda, så det är därför jag gör det nu.

För övrigt är det bra med mig, idag ska jag se på lite anime, gotta mig med lite weinergum som blev över igår och kanske spela lite WoW eller Terraria med någon polare. Runt fem idag ska syrran rida och så ska jag passa på att hitta ett tåg mot Skövde, så kan pappa ta det i samma runda. Sedan blir det nog tidigt i säng, eftersom jag fått lite dåligt med sömn i helgen. Var uppe till typ två i fredags, även om jag visste att jag skulle upp tidigt för att sälja. Igår var det inte riktigt lika sent, men typ vid halv ett/ett kanske..

Tack ni läsare för att ni läser, även om jag är oaktiv ibland. Ni betyder otroligt mycket, och när ni kommenterar värmer det riktigt i hela hjärtat. Jag brukar inte kolla så mycket statistik över bloggen, så att folk har kommenterat är verkligen en bekräftelse på att jag har en liten grupp som läser. ?

Mer än såhär tror jag inte att jag har att säga, så ni får nöja er med detta än så länge. Ska försöka skriva imorgon igen, gör jag inte det, så ha tålamod. Det kommer uppdateringar så småningom~

// Vi hörs på andra sidan!

Skapa flashcards