Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Dagens~... |3

Av Elin - 20 mars 2013 21:30

Men asså bläääeeeeh-!!! xD

Bara för man har en oemotståndlig pojkvän som man gör va som helst för kan ja bara inte låta bli o skriva här när han frågar så snällt om de! Han e bara för gullig!! Tror ja älskar honom...~ xD

Ja kanske då kan börja med o säga att ja va i stan idá. Centrala Falköping då asså. Tog bussen dit direkt efter skolan me en kompis. Vi bestämde att vi skulle möta upp me en av hennes vänner o fika på nåt café elr så... LoL, slutade me att vi gick te "Ungdomens Hus", Odenhallen i Falköping, o spelade biljard en halv match xD Anleding: min kompis och hennes kompis drog sig allt närmare varann o tillslut stod de tryckta mot varann, mun mot mun~ xD Typ gullit va de! x3

Då när ja oxå ändå va på busstationen passade ja på o köpa ett busskort, så kallat Fritidskort. De räcker i tre månader, så nu kan ja åka vart ja vill me Västtrafiks bussar o tåg~! :D OMG, Södertälje kanske!! 08

Sen e de nog int så mkt mer som hänt... Jo, har ridit utan stigbyglar i galopp nu! :D Vill göra de denna veckan oxå! Aldrig mer stigbyglar, yaaaaay~!

Men då säger vi så da o

 

Puss puss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards