Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Yeeeaaaaaahh...~

Av Elin - 14 mars 2013 18:15

Amen joooo....


 Pojkvännen ville att jag skulle skriva nåt på min blogg... Kunde ju inte göra annat än att lyda~ :')

Kan ju skriva lite om vad vi tänkt göra i sommar tillsammans.

 Iallafall jag skulle gärna vilja åka utomlands med honom. En resa på tumanhand typ... Jag vill också ta med honom till västkusten där mina kusiner har sin sommarstuga. Han har också sagt att han vill dra med mig till Gotland. Eller mer att jag måste hänga med dit~ d: Så tänkte jag att vi kan spendera en tid hos mig, några dar hos honom, kanske ta en tur till min bff och en resa hem till min kusin. Det är inget direkt planerat än, utan väldigt flexibelt. Ska bli spännande och se vad som händer^^

 Sen har jag ju gjort mitt första gymnasieval nu! :D Jag hoppas för allt i världen att jag kommer in på mitt förstaval! El- & Energi på Praktiska Gymnasiet i Skövde. Min pojkvän ska ju gå Högskola i Skövde, så det ska bli jättespännande att se om vi båda kommer in! :D

 Jag har också förhoppningar på min ridning. Jag vill gärna satsa mer på hoppning och mindre dressyr.... Dessutom vill jag gärna öva upp min balans så jag lär mig rida i alla gångarter utan stigbyglar till en början, och tillslut barbacka. När jag lärt mig det funderar jag på att pröva några skutt över hinder utan stigbyglar/barbacka också. Det skulle kännas jättegött att klara det. Geezus, vad jag längtar! Vill börja öva nu med en gång! x3

 Stallet imorron då!! :D:D:D:D

 

Pözz & Kram!!

 
 
doris

doris

30 augusti 2013 16:03

Hej! Jag heter Doris men på StarStable heter jag Cynthia Silvernight. Jag undrar om du kan något ställe i Valedale, Moorland, Fort Pinta eller Silverglade där man kan fiska. Och så undrar jag hur man tar kort på sso. ///Doris

http://dorisroligablogg.bloggplatsen.se

Elin

4 september 2013 22:39

Hejsan hejsan Doris! :)
När det gäller fiskandet tror jag inte att jag kan berätta, eftersom det var ett tag sedan jag spelade... Men bilderna brukar jag helt enkelt ta med FN-knappen + "PtScr" som finns på bärbara datorer. (jag använder en laptop) Sedan tabbar jag ur programmet och klistrar in bilden i Paint. Sparar och redigerar bilden efteråt :) Det finns säkert program man kan ladda ner för att lättare kunna ta bilder som sparas direkt, men jag har helt enkelt inte orkat leta x) Använder du stationär dator behöver du bara trycka på PtScr-knappen. Hoppas detta hjälper! c:
//MVH Elin Rainbell, aka Nightwolfe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards