Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 11 december 2013 22:37

Someday I would like to invite all the guys I know to a groupchat. Problem is... Many of them eighter doesn't know each other or they hate each other. In my opinion this is really sad since I like all of them and one alone usually gets so quiet during a call. Therefore I thought that maybe...just maybe they could start talking if there were more people...

#skype #groupcall #friends #fight

Av Elin - 9 december 2013 14:30

Känns som att jag är bra på att skriva många inlägg när jag är i skolan....


Slutade just svenska, så nu sitter man i sal 2 och väntar på läraren. Ska ha engelska om någon minut. HAr haft huvudvärk hela dagen och inte haft någon lust att göra något alls... Kommer kännas så skönt att komma hem sen. Det blir väll att sova typ resten av dagen eller nåt. Möjligtvis att man kanske ska spela något, eller prata med en kompis. Jo, troligen blir det upp i sängen med datorn och sitta där med typ Binding of Isaac eller annat.

Mer varken orkar eller hinner jag inte med, så detta inlägget får duga.


Hej och godnatt, så ses vi.

Av Elin - 1 december 2013 16:04

Nu, mina vänner är det december...
På vissa ställen ligger ett tunt lager snö, på andra är det bara lite klumpar kvar. Kallt och fuktigt i luften och träden har inte ett blad kvar på sina grenar.. Detta väder kanske ibland inte känns som vinter och jul, men när granen kommer in i huset, pyntad och klar med julklappar inunder, tänk då efter... Sätt dig i en mysig fåtölj med en filt och en kopp varm choklad. Ta på ett par mysiga tofflor och din morgonrock eller myströja. Nu ska TVn sättas på och snart känner man den mysiga känslan. Efter en timme eller så börjar snön sakta falla utanför och den man håller allra kärast ger dig en puss på kinden och viskar i ditt öra...
"Jomen, nu drömmer du ju igen!"

Ja, man ska ju inte ljuga.. :c Jag har inte så speciellt stor julkänsla.. Sitter för tillfället på buss 302 på väg hem från en kompis. Pepparkakor visserligen, men mycket fattas. För att jag ska känna jul vill jag ha snö på marken, granen står färdig med paketen under, familj och vänner är nära och allt vad det är.. Jo, jag vill ha en riktig jul...

Men nog med tråkigheter, sex förlänger livet, nämen uschdå!! Cx
Snart ska dä handlas julklappar och jag ska få flest!! Önskelista är skriven och nu blir de hem o se på julkalendern!! X3 så ska jag öppna min chokladkalender :3
dä va la allt fö mejh, nu ska ja fira^^

#christmas#preaents#snowy#buddies#love

Skapa flashcards