Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin - 30 augusti 2013 13:45

Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig

 

#Jag #Älskar #Dig #Min #Underbaraste #Älskling #Du #Är #Bara #MinMinMinMinMin

 

Jag älskar dig

Av Elin - 28 augusti 2013 18:35

Sängliggandes med en typ snuva... Så nu da? Har inge o göra förutom sova...

Några tips?

Av Elin - 21 augusti 2013 07:58

Och det gick suprah~
Började dagen klockan 9 med en tretimmars-lektion d är vi gick igenom Studieteknik. Alltså teknik på hur man studerar. Planering och sådär.. Lärarna hette Anna och..vafan hette hon.. Kmr inte ihåg, men hon hade utländskt ursprung. Efter den lektionen hade vi lunch i en timma innan vi skulle samlas i matsalen för att introduceras till Elevrådet på tre pers.
När det var över fick vi sluta och jag tog bussen hem. Jag missade första bussen till Rese, så jag tog 402:an och fick vänta en timma på 300 bussen som gick 14:40. Men det gick bra..Jag hade ju snickers xD

Av Elin - 20 augusti 2013 21:00

 Tebax vid egen dator o dä känns jättebra!!

Så jag tänkte bara lite på detta med namnet på min blogg... Nigthwolfe för tillfället, och jag tycker jättemkt om det, men.. Jag brukar använda mig av namnet Aziquesa.. Vad tycks om det? Då skulle jag behöva göra om headern.. Jättesynd, för den blev väldigt snygg.. Men jag ska se vad jag kan göra åt det!

Så var det detta med "slutbild".. Ska jag fixa en sån?

 

Hashtaaags-tiiiime~!

#bloggnamn #jagjagjag #header #smiiiiile #slutbild #hashtags #CommentingForKeeping

KOMMENTERA!!

 

Hörs då :)

Av Elin - 19 augusti 2013 22:12

Så då har man klarat av första skoldagen på gymnasiet.... Var en jättemysig skola! Tre år el & energi på Praktiska Gymnasiet i Skövde ska nog bli super! Lärarna verkar trevliga och jag hoppas att jag ska lära känna de i klassen väldigt snart. Idag var det upprop och imorgon eller på Onsdag blir det "lekar" så vi ska lära känna varandra. Kul ska de bli, och jag hoppas jag lär mig mycket och får en del av det jag förväntas få! :D
HASHTAG TIME~!
#skolan #Praktiska #Gymnasiet #hashtag #Skövde #klassen #ego #el&energi

Så had'de bra, så ses vi!!

Skapa flashcards