Direktlänk till inlägg 1 december 2013

1:st of December, year 2013..

Av Elin - 1 december 2013 16:04

Nu, mina vänner är det december...
På vissa ställen ligger ett tunt lager snö, på andra är det bara lite klumpar kvar. Kallt och fuktigt i luften och träden har inte ett blad kvar på sina grenar.. Detta väder kanske ibland inte känns som vinter och jul, men när granen kommer in i huset, pyntad och klar med julklappar inunder, tänk då efter... Sätt dig i en mysig fåtölj med en filt och en kopp varm choklad. Ta på ett par mysiga tofflor och din morgonrock eller myströja. Nu ska TVn sättas på och snart känner man den mysiga känslan. Efter en timme eller så börjar snön sakta falla utanför och den man håller allra kärast ger dig en puss på kinden och viskar i ditt öra...
"Jomen, nu drömmer du ju igen!"

Ja, man ska ju inte ljuga.. :c Jag har inte så speciellt stor julkänsla.. Sitter för tillfället på buss 302 på väg hem från en kompis. Pepparkakor visserligen, men mycket fattas. För att jag ska känna jul vill jag ha snö på marken, granen står färdig med paketen under, familj och vänner är nära och allt vad det är.. Jo, jag vill ha en riktig jul...

Men nog med tråkigheter, sex förlänger livet, nämen uschdå!! Cx
Snart ska dä handlas julklappar och jag ska få flest!! Önskelista är skriven och nu blir de hem o se på julkalendern!! X3 så ska jag öppna min chokladkalender :3
dä va la allt fö mejh, nu ska ja fira^^

#christmas#preaents#snowy#buddies#love

 
 
Ingen bild

stuff

6 december 2013 17:38

Låter ju riktigt mysigt :3 förutom det där om drömmen... Synd bara att verkligheten sällan är lika tervlig :c Men vi kan väl mysa till det ändå? ^^ puss :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards