Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Igår & Idag

Av Elin - 29 oktober 2013 21:20

Då har man spenderat dagen med två underbara personer.. Trevligt har det varit och mycket har gjorts. Under gårdagen var man på Ikea i Jönköping med mor, kompis och hennes mor. En del fick man köpt och nöjd blev man. På resan både dit o hem blev det "brainstorming" på idéer om allt möjligt. För vad är en liten hemlighet jag inte kan berätta~ ;)
Så under natten delade jag säng med lilla mallanmissan, och idag tog vi oss till Secoundhand o hitta diverse prylar till Halloween-utklädning. Därefter tog vi oss till Skövde med buss o gav Älsklingen en liten överraskningsvisit. Så osocial man kan vara när man spelar med polarna då~ Så där satt vi en stund o lekte med katten innan till slut var hans match över o vi sa hej o kramades o Trevligt o ses!
En stund satt vi sen o gick igenom våra idéer för herrn,som inte visste ngt. :P Hungern kom visst krypande upp efter en stund o gnagde på våra tånaglar,så vi gick till ICA-Maxi på Elins Esplanad. Strax var mat på full stekning o det kom fram lite tacos på bordet. Till detta blev filmen Inception vald,dock behövde Malin åka hem efter halva.. Kram o hejdå blev det då,sedan back to the movie.
Sen kommer vi hit. Jag lånade en liten dator,gick in på min facebook o började skriva lite. Dagen har vart riktigt trevlig,det kan jag lika gårna repetera tre gånger till. Mycket skratt har man fått,och lika bra kommer det förhoppningsvis bli imorgon. ( En o annan småsur blick har man väl gett ifrån sig,men inget problem det inte^^ )

Så nu blir det godnatt till alla bloggare och jag vill hälsa läsare så gott,så ses vi igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards