Direktlänk till inlägg 21 april 2013

DONEdonedone~!

Av Elin - 21 april 2013 03:30


!!!~YAAAAAAAAAAAAY~!!!


Header till bloggen äntligen klar!!! Failade totalt när jag gjorde den till en början. Var typ slarvig me kontroll om att allt satt rätt, så märkte jag efteråt att en del satt på helt fel sida! HEMSKT!!

Men som ni ser lyckades jag fixa det och här är en miniatyr på hur headern såg ut innan och efter planering. 


  -    


Här kmr en del andra bilder jag använt till att skapa headern.

       

 

       

 

         

 

       

 

         

 

Jo, det blev en del.... Men headern blev riktigt snygg! Kommentera gärna om ni tkr att jag ska sätta denna som oficiell header. Annars prövar jag gärna att göra en ny!! Det var rent nöje!

 

Det var ngt annat jag tänkte säga också... Whatever, kmr säkert på de om 15 timmar~ XD

 

Pözz, godnatt, ha de bra & gó jul allihopa!! :D

 

NJaej, men natt e de iaf^^ 

 

PÖZZ!!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards