Direktlänk till inlägg 26 mars 2015

Torsdag idag

Av Elin - 26 mars 2015 13:00

Jaha.. Idag skriver man alltså bara för skrivandets skull och för att man fått en massa inspiration från andra bloggar man läser. Det är alltid så mysiga och trevliga inlägg på dem, och jag känner att jag så gärna skulle vilja ha ett sånt liv, men jag får ju aldrig någon entusiasm för det. Jag förstår inte varför jag inte kan ta mig i kragen och bara göra de förbannade hemläxorna, och allt med körkort, och träningen. Att börja träna har man ju liksom tänkt på, och det har man gjort sådär någon gång ibland, men sen väntar man en dag, så försvinner liksom entusiasmen och "måstet". Läxor är det precis samma sak med. Man känner sig liksom tvungen och inspirerad till att göra det, men sen kommer man hem och bara "Nej.... Nej, inte just nu.."

 Jag förstår fanken inte varför det ska vara så svårt!


Annars idag mår jag väll bra.. Har inte blivit något schema upplagt denna veckan, men jag ska försöka posta det inför denna helgen som kommer. Jäkla gött att det är lov sen också! Nu ska det ätas lunch innan man fortsätter med praktiken - imorgon blir det jobba hela dagen fram till 18. Senare ska jag till tandläkaren för en kontroll, och ikväll ridning. Undra vilken häst man kommer få då, hmmhmm...


Tack för mig då, och ha det bra tills nästa gång!!

 
 
Ingen bild

stuff

29 mars 2015 13:04

Hej Elin, vad trevligt att du skriver ibland iallafall ^^ Och synd att du inte kan komma igång med läxorna, jag förstår dig, har själv haft samma problem. Min lösning var att sitta mycket hemifrån och plugga, och att plugga med polare. Ibland satt vi i skolan, men ofta satt vi också i biblioteket. Det kanske inte skulle fungera för dig, men du kan ju alltid pröva ^^

Ha det bra! //stuff

Elin

31 mars 2015 12:07

Ja, jag får väll försöka med olika metoder för att komma igång och såhär.. Vet inte vart eller hur man ska börja. :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards