Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

Decision!

Av Elin - 11 oktober 2014 21:58

Hej alla!!

Tror jag har kommit till ett beslut, men är inte alls säker... Jag har fastnat på bloggspot och har redigerat temat där hela dagen. Tror att det kan bli så att jag flyttar dit men mitt skrivande... Känner dock inte att jag vill ta bort och avsluta denna bloggen, så den kommer få stå kvar. Ett minne och en vägledning till min "nya" blogg. Andra gången jag byter.. HUJJ, vill inte lämna bloggplatsen! Kommer gå fram och tillbaka med beslutet om huvudblogg, för jag kan tänka mig att jag kommer skriva på båda, står ni ut med det? Skriver jag något på den ena kommer jag dock meddela det på den andra, så det är nog inget problem så, bara att det är två adresser att hålla reda på.


So... Skrivit ett inlägg på blogspot, kolla gärna in! Svampplockning med bilder idag.

{ länk }



 // Ha det bra på er !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards