Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

skola

Av Elin - 19 augusti 2014 12:15

Hej läsare och förlåt att jag inte skrev igår!
Idag är första dagen i skolan! Har haft historia, idrott och svenska nu på förmiddagen, efter lunch ska jag ha yrkesämne och ännu en svenskalektion innan jag slutar 16. Har gått bra hittills, och jag hoppas resten av dagen kommer flyta fram. Yrkesämnen idag kommer bestå av att ta mig till min blivande apl-plats och prata med chefen där så att han kan godkänna att jag jobbar där under denna terminen.
Det känns bra att ha börjat igen. Jag ska se till att jobba ordentligt för att få bra betyg och hoppas att jag lyckas. Känner mig verkligen taggad för framtiden och ska göra allt för att uppfylla mina mål och önskningar.

Tror inte jag har några mer tankar nu, men kommer jag på något senare ska jag försöka lägga in det.
Puss och hej, leverpastej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards