Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Tebax!! en stund..

Av Elin - 15 augusti 2014 18:45

Tyvärr har ju sommaren redan passerat då men... Jag kollade runt lite på diverse sidor jag är medlem på och hittade bloggen.

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på länge, verkligen, men jag ska försöka komma igång igen. Ska också försöka komma igång att läsa bloggar jag följer, för det har jag inte heller gjort på en evighet.


However, tänkte passa på att tacka alla som läser. Ni fattar inte hur mycket det betyder! Även om jag varit oaktiv typ en evighet så är ni fortfarande här! Det är en riktigt trevlig känsla.

För er då som just börjat läsa min blogg brukar jag skriva lite om mitt liv, mina spel, vänner och vad jag har gjort under veckorna/månaderna/åren. Skulle någon av er tycka det ni läser är intressant får ni mer än gärna dela! Och påminn mig gärna om jag inte skriver på en vecka ;)


Jag har inte så mycket uppdateringar under den senaste veckan mer än att jag idag var i stallet med min kära kusin, och en bekant till oss. Däremot innan dess, under sommarlovet har jag rest otroligt mycket ( för att vara mig ). Skövde/Falköping-trakten är mitt hemområde, men i år har jag varit på många ställen under en relativt kort tid. Inte utanför sverige, men jag har rest korta sträckor mycket. Städer jag har varit i är Södertälje, Ulebergshamn, Ulricehamn, Vadstena och Floby. ( Det sista var visserligen inte så sant, men vi låtsas att jag har rest dit x) ) I Skövde/Vadstena/Ulebergshamn/Ulricehamn har jag badat nästan varje dag under tiden jag varit där. Anledningen till mina resor har varit familj, släkt och vänner. Utomstående har också funnits, men dem låtsas vi inte om, eftersom jag inte har någon aning om vilka det är.


Och jag glömde nästan.. Grattis på dig som fyller år idag, läser du detta vet du att jag menar dig^^ :3


NU har jag ingen lust att skriva mer, så denna uppdateringen får duga för idag. Kan hända att det kommer mer imorgon eller på måndag ( dagen innan skolan börjar . . . . ( ! ! ! ! ! ) ).

Hejsvejs på er!! ^^

#HashtagTime #SommarlovSnartSlut #FamiljOchVänner #Livet #TackFörMig !

 
 
Ingen bild

stuff

15 augusti 2014 23:17

var ligger ulricehamn? och när var du där? o.O
Härligt att du är tillbaka, är alltid trevligt att läsa vad du skriver ^^ hoppas på fler inlägg senare...

Elin

16 augusti 2014 13:21

kolla maps ;)
och jag var där under en natt, lördag till söndag innan jag kom hem till dig. helgen innan senaste bion du vet^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards