Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

helg,innan&efter

Av Elin - 31 mars 2014 16:14


Nu ska vi se, sist jag skrev var i fredags va? Plånboken ja, just det.. Så idag börjar jag med att berätta om vad mer som hänt tidigare i veckan. Torsdag var nog den roligaste händelsen. Efter skolan åkte jag hem och pappa hämtade mig på resecentrum i fkp. På vägen hem sa han något så skumt som att vi skulle in till Elgiganten i centrum för att kolla på en mobil till mig! O.O "Saaay whaaaat?" tänkte jag typ och han förklarade hur dåligt min gamla mobil var. Intressant dock, var att jag hade försökt säga det långt innan, men ingen av mina föräldrar lyssnade. -.-
Anyways, vi åkte alltså in också fick jag den fina fånen Sony Xperia Z som jag håller i handen just nu :D Tack, tack, tack säger jag till min kära far! När vi sedan kom hem satte jag mig genast vid bordet i köket och testade mobilen och alla dess funktioner. Innan jag behövde byta om till ridkläder tog jag till mig av middagen som serverades och beställde ett mobilskal. Ridningen gick super, längtar redan tills nästa gång ;D

På fredagen som sagt glömde jag plånkan på bussen och var panikslagen hela morgonen, men lugnade mig när jag fått tillbaka den. När skolan var över tog jag mig till högskolan här i Skövde och såg på lite redovisningar innan jag och älsklingen gick hem tillsammans. Vi gjorde mat och sen blev det mys fram till läggdags.

Lördagen vaknade vi innan nio och gosade in oss i täcket tillsammans innan han bestämde sig för att han behövde gå upp för att plugga i 7timmar, sadface. :c
Jag själv tog upp datorn och loggade in på SSO. Där gjorde jag några uppdrag, levande hästen och kände för att droga mig i championat. Trevligt som det var träffade jag på en tjej där som kallade sig för Daisy. Vi kom i samma grupp och kom nästan lika i placering. Vi tänkte att vi kanske kunde delta i nästa champ, och även där kom vi i samma, vilket vi båda tyckte var ganska roligt. Tre championat därefter som vi kommit i samma grupp bytte vi nr och lade till varandra på Skype. Roligt hade vi och jag hann knappt blinka innan det var både mat och säng. Jag hoppas verkligen att du tyckte detsamma, om du läser detta. Kram på dig!<3

Sedan blev det som förståeligt söndag och jag sov tills tio. Efter frukosten tog jag mig friheten att spela under tiden pojkvännen pluggade vidare. Vi tog sedan lunch innan vi tog med katten ut på innergården då det var riktigt trevligt väder. Det gick en halvtimme eller så, och när vi kom inslocknade katten på golvet och jag tog mig tillbaka till StarStable. Där gjorde jag ytterligare några championat innan det var dax för kvällsmat och säng.

Innan detta inlägget avslutas tänkte jag slutligen ta dagens händelser! :)
Eftersom det är måndag och skola gjorde jag morgonsysslor innan jag gav älsklingen en puss och begav mig till bussen. Jag lovade mig själv att hålla hårt i plånboken, som ni kanske förstår efter fredagen x) However... Där blev det en timma idrott, rastdå jag gjorde den dagliga skötseln av mina 6hästar på SSO, matte, lunch, svenska, engelska. Dagen var dryg och maten var äcklig. Nu är jag dock hemma hos min älskade Stefan och hade tänkt fråga om MAT!! :D ~nomnom,våfflor~

Detta inlägget har blivit hur lång som helst, så nu ska jag avsluta med att önska alla en trevlig dag och så skulle jag önska stort att ni delar så mycket ni kan!!

Tack för mig så ses vi en annan gång!! ^^

 
 
Ingen bild

stuff

31 mars 2014 16:32

I vanliga fall avslutar man ju annars med en potatis... men visst ^^ Låter som att det har varit en helg med typ... 48 timmar ss? :p Du är ju nästan värre än mig ju ^^ Fast jag får väl sällan tillfälle att sitta riktigt länge med det som jag tycker bäst om.. (typ awesomenauts med team ASK) Anyhow, min katt är fortfarande sötare, och bäst för dig att du håller i plånboken, speciellt eftersom du fick upp mig ur sängen (godkänt) ut ur lägenheten innan både frukost och dush (icke godkänt) och inte hann jag raka mig heller :C (byeh :S) Men kul iaf att du fick tillbaka den och tråkigt att maten suger .. brukar den väl dock göra i skolor...

Elin

1 april 2014 19:20

Potatis?????
48h - stämmer.
Värre än dig - well....
Söt katt? - Nope, it's ze same.
Plånbok - yep & yep.
Mat - absolut...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards