Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

Plånboksproblem!

Av Elin - 28 mars 2014 10:37

 Hejsansvejsan alla bloggers!!

Idag har det allt varit en otrevlig morgon. Jag gick upp på morgonen som vanligt och gjorde morgonsysslor och allt detdär. Sedan upp mot skolbussen som tog mig till Torbjörntorp. Där tog jag som vanligt 300bussen mot Skövde, scannade in och satte mig. Resan var ovanligt dryg idag, inte säker på varför meeen trökigt var det :/ Till slut kom vi fram till Skövde och jag skulle göra mitt byte vid Lyckegatan, vid Netto i Skövde. Jag gick av, helt normalt, gick över vägen och ställde mig för att vänta. Då kom skräcken... Jag kände fickorna, för att se om jag hade med allt, och självklart var min vänsterficka tom! Jag fick totalpanik och messade min pojkvän för att se om han hade någon idé i reserv. Han ringde västtrafik kundservice under tiden jag gick på 4an och pratade med busschaffören. Jag fick åka med som tur var och gick av på min hållplats och gick in till skolan. Kände då att min mobil vibrerade och fick höra älsklingens röst i andra ändan när jag svarade. Han sa vad han fått reda på och jag förklarade hur jag tänkte. Vi kom överens om att han skulle kolla resecentrum, men eftersom han inte hittade något intressant bestämde jag mig för att gå till Nobinas huvudkontor vid kafferasten. Turligt nog var det en kille där som kunde fråga och jag fick tillbaka den efter allt stojj och stånk. Sen gick jag tillbaka till skolan och nu är allt frid och fröjd^^

Det var största nyheten idag, och eftersom detta inlägget redan är ganska långt får det duga sålänge. Jag kanske skriver igen efter lunch, när jag fått något i magen och är på bättre humör. Tack för mig, puss på er alla, så ses vi snart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards