Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

Skolinlägg

Av Elin - 24 mars 2014 14:00

Har lovat ett inlägg idag, så här är jag, skriver så fingrarna glöder. Dock har jag inte så mycket ideer om saker att skriva om. Kommentera inför nästa inlägg??

 Jag kan ju berätta om det som hänt i helgen. Jag pratade med min kusin i Torsdags, tror jag det var, och som sagt kom vi överens om att vi skulle träffas i stallet klockan tolv på lördagen. I fredags gick jag till skolan, körde lite SSO på lunchen och om jag minns rätt kollade jag min facebook. Det måste jag göra idag förresten.. Tack för påminnelsen Elin, LoL~! x) Men nu ska vi se... Jag åkte till stallet i lördags och väntade in min kusin. Det hade arrangerats tävlingar under dagen och skulle även göras dagen efter, så vi satt i typ två timmar elr ngt o kollade på hästhoppning. Ett av ekipagen var min kusins gamla assistens som hon tyckte väldigt mycket om. När hon hade hoppat pratade vi lite med henne och kom överens om att vi kanske kunde komma på besök på hennes hästgård under helgen v13. Efter det stack vi hem till Amanda och jag slaggade över natt.

 Söndagen sedan hämtade min mor mig och vi åkte till Ica Maxi i Falköping. det var egentligen inte mycket hon behövde mer än bröd och sylt, men jag behövde akut nya kartor med p-piller. Mitt sista tog slut på lördagen. :/


 Idag har det däremot inte riktigt varit super.. Mor och far, om ni läser detta, bli inte förskräckta. Det är okej nu och jag känner på mig att det stegvis kommer bli bättre ju närmare kvällen det går.

 Anyways, morgonen började med en försovning, så jag inte hann äta frukost. Pappa gjorde två mackor och tog fram en banan som jag kunde äta på vägen. Jag kände mig en aning besviken och sur för vissa anledningar som jag för tillfället inte kan komma ihåg eller inte förstår. När jag sedan satt på bussen pratade jag med min älskling på kik och någonting han sa gjorde mig lite irriterad, så under en timma var jag tjurig på allt och alla. Som sagt, denna dagen började inte bra. Då matten startade hade jag lyckats lugna ner mig och just nu känner jag mig helt okej. Det har varit bättre, men det kunde också varit mycket sämre. Om några minuter ska jag ha svenska en timma och sen engelska innan jag får sluta för dagen och ge mig hem till min finaste älskling och sötaste katt.

 Jag har tyvärr inga aktuella foton på lilla bäbizbus, men jag har några på när hon var liten.

   

SÅ söööööt, min fina lilla bakelse!!


Tror nog det vara allt för mig, så nu säger jag hejdå, så ses vi nog en annan gång^^

 
 
Ingen bild

stuff

31 mars 2014 16:24

Matte = kul
Svenska = tråkigt
Engleska = tråkigt
Anyways, min katt är sötare än din ^^ Och det var ju kul att du fick träffa din kusin, det händer ju inte alltför ofta :3 kanske ska försöka åka ner till götet och hälsa på lite oftare? Eller få henne att möta dig strax utanför götet? Vet att du inte tycker om storstäder, men du tycker ju om Amanda, right? :P

Elin

1 april 2014 19:16

Du har poäng på allt där... Matte är kul beroende på vad man gör.
Och, uhmm.... Vi har samma katt^^ Och kanske du kan tänka dig att hänga med nästa gång? ;) Eller gången efter det. :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards