Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Näefan, dax för nytt!!

Av Elin - 13 mars 2014 11:21

Hej blogg, läsare, och alla andra människor!

 Kände att det var alltför längesen jag var här nu. Tänkte på om man kanske kan berätta lite om sig själv och lite om vad jag gör på dagar, kvällar, nätter & helger.


 Jag heter Alice Elin Marléne Ringblom, tilltalsnamet är Elin. Jag blev 17år 22:a Februari detta året. Jag har en underbar pojkvän vid namn Stefan, efternamn tänker jag inte säga, för det får ni inte veta. Jag tänkte att jag kanske skulle få behålla min lilla prins för mig själv i minst tre år till. :)

 På vardagar går jag till skolan i Skövde. Mitt gymnasium heter Praktiska och där går jag utbildningen El & Energi, Automation. Jag hoppas att bli godkänd i allt vad det är, så jag kan börja jobba sedan. Egentligen ska jag vara på praktik idag, men min lärare har inte hittat nått ställe till mig än.. :/

 Efter skolan brukar jag tänka igenom läxor, har jag inga går jag gärna in på Skype och chattar med vänner. Ofta brukar jag ringa upp dem och spela något med dem. Left 4 Dead 2 var det igår. Jag tycker också om att rollspela i textform. Speciellt med min fina vän Fredrik. Kramiz på dig!

 

 Steam är mitt huvudkontor där jag har alla mina spel. De jag tycker mest om är L4D2, Terraria, Awesomenauts (som jag tyvärr inte spelar så mkt längre), Civ, Gmod, ETS2 & PvZ. Jag spelar också en del Minecraft med syrran ibland.

 Bästa Spelpartners

Awesomenauts: Highgrove

L4D2: DH531 & Slime

Terraria: Mephisto

MC: Syster

(för er som inte blev nämnda, oroa er inte, ni är awesome på allt!)


 Som nästa punkt kan jag ta upp några citat som jag kommit på att jag ofta använder. Dessa kommer vid helt random tillfällen, beroende på vad jag håller på med. Den första är dock svar på en fråga om det går bra.

1. "Typkanskemöjligtvis, venne.."

2. "Boop!" - random sak som kommer ibland

3. "Squaschiblööööööh-!" - hälsning till mina närmaste vänner

4. "Äre bra mä dejh?" - min form av frågan 'hur mår du?'

5. "Ahbäbiiiz!" - ropar på katten


 Det var nog allt jag hade för detta inlägg. Ska försöka bli lite mer aktiv, lovar. Och jag hade tänkt ändra kategorier, eftersom jag känner att vissa absolut inte används...


KJAAAAAM!!!

 
 
Ingen bild

stuff

13 mars 2014 21:13

kissekatten! ^^ <3 trevligt att höra från dig igen, du har rätt i att det var länge sen sist. Om du skriver lite oftare så blir ju bloggen naturligt mer aktiv, och jag tror att det kan locka läsare mer än något annat. puss på dig :*

ps. nice att jag fick vara med på listan <3 ds.

Elin

18 mars 2014 10:22

Lilla SessanBessan måste ju vara med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards