Direktlänk till inlägg 20 november 2013

Jul o dess klappar...

Av Elin - 20 november 2013 08:35

Jao, de va detta mä julklappar te alla då... Presenter, önskelistor, firande, o platser. Ja har bestämt mej nu att ja ska fira julen hemma hos farmor, tesammans mä släkt och vänner. Stefan vetefan va han vill...
Men gällande min önskelista.. Ja kan int direkt säga va ja önskar mej mest iår, men på listan har ja skrivit upp ett headset mä mic med USB-anslutning! :D Sen ska ja ju säga att detta året, 2013, har familjen troligen ( förhoppningsvis.. :/ ) bestämt sej att vi ska köpa en gemensam present. Vi funderade på ett PS3 elr PS4, fast dä kommer väll dröja ett tag...
Så dehär mä julklappar te alla andra... Jag tkr verkligen int alls om shopping, men ja vill gärna se mina vänner glada.. :/ Kan man int bara gör nå eget, o de andra bli glada? :c Whazevuhr...

De va nog allt ja hade fö denna gången. Vi hörs allihopa, så ska ja se om jag kan få storyn o rulla! Bye !!

 
 
Ingen bild

stuff

20 november 2013 11:54

Min syster gjorde julgodis åt alla förra året, gick hur bra som helst :3 Så det går ju att göra något eget...

Elin

20 november 2013 15:57

jomen dä ä ju hon dä :b

 
Ingen bild

stuff

23 november 2013 20:58

Vaddå, är väl inte så svårt att göra lite knäck och ischoklad? ^^ gott är det också <3

Elin

24 november 2013 22:38

Gör det då :b

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards