Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Byte!!

Av Elin - 5 november 2013 13:38

 Glömde nästan säga det att jag nu tänkte byta namnet på min blogg. Jo, nu är det dax! Jag känner att jag behöver göra det, så jag ska byta namn och nästan helt renovera bloggen. Sidmenyn kommr troligen byta sida och bakgrunden ska ändras och inforutor och länkar ska fixas. Jag ska även lägga in lite info om mig själv och någon gång skriva fler inlägg om mig och mitt liv och umgänge.

 

 Jag har bestämt mig nu och detta kommer inte ändras. Så jag ska ändra min header och totalt göra om bloggen. Jag skriver detta nu så att de som läser inte tror att helt plötsligt har de kommit in på fel blogg eller så... Men jag hoppas att det kan bli bra och tänker mig att jag ska sätta igång så fort som möjligt och förhoppningsvis bli klar idag. ( Inte kul med efterarbete... :/ )

 

 Så just idag var detta allt för mig, hoppas det går bra, så ses vi väl nån gång ganska snart!  

 

 

 
 
Ingen bild

stuff

5 november 2013 17:21

Tycker det blev bra, min lilla pussgurka :*

Elin

5 november 2013 17:29

tackar så mycket älskling :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards