Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Nothing really... But still everything

Av Elin - 24 maj 2013 09:30

 Tänker, funderar & filosoferar, men kmr man fram te ngt..?

Not at all.. Inge mer än att jag kan känna lukten av din tröja även fast jag inte ens är i närheten av den.. Okey, det kanske var lite att överdriva, men minst en meter är det iaf. Tänk att det faktiskt inte är mer än tre veckor kvar... Tre veckor tills vi ses igen. Du tar studenten och kanske behöver vi aldrig mer skiljas åt igen. A dream come true...
 Men innan dess har jag ju en herrans massa inlämningar att göra. Kanske kan räkna upp dem, så man får lite bättre koll på det...
*Idrott: (tyngsta biten)
-Allemansrätten
-Isvett
-Sambandet kost-motion-hälsa

-Val av idrott
*Musik
-Egenskriven låt
*NO
-Tekniskt system
-Energiflöde (komplettering)
*SO
-Sverige styrs + EU & FN
-Fattiga & rika länder

 Phew, that's alot of stuff! O.O *counts* 9st. Wait... Måste ha missat några... Sist jag räknade fick jag det till 12st... Zomething haz gone vrong here... :| Gaaaah- WHATEVUREHZ-!! Let's just go through this and kill all sons and bitches that comes in tha way! >8D

 Hmm... Nu vil jag köra L4D2... T.T Fast måste verkligen köra klart all skola först. :( Finns kanske kan ta det nu i helgen.. Vad sägs, Äsklingen?^^ :* Eller kanske lite Awesomenauts?<3

 En sak vet jag, och det är att jag älskar dig. Hade jag inte haft dig hade helt säkert mitt liv sett annorlunda ut. Frågan är om jag levt överhuvudtaget... Jag vetefan.

 Iaf... Ska jag avsluta detta inlägget nu... Först en liten planering över helgen:
*Idag (Fredag)

-Hemma från skolan :/
-plugga,plugga,plugga,plugga!!

-Ridning 14:30

-Hem och städa! (ca 16:40-17:00)

*Imorgon (Lördag)

-Fortsatt städning

-Plugga

-Spela~ :D

*Söndag

-Spela

-Plugga


 *Sigh* Honey, I miss you... Help me out with this? :'( I love you :*

Ses Då!

 
 
Ingen bild

stuff

24 maj 2013 19:02

You know I love you really much... I would do a lot for you, unless it would be bad for you <3 Theses works for example.. I can help you with them :* but also remember that I have my own work to do.... And I don't think that my mother-in-law would be pretty happy with me if I failed the next test <3 So I guess I will have to prioritize and compromise ^^ love you, don't ever think anything else :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards